when i was adult :)

masa kecil-kecil dulu mak aku selalu pesan bila besar nanti jadi 'insan yang berguna' .
yeahh , untill now aku masih ingat kata-kata mak aku toe . banyak perkara yang aku lalui pahit manis
ialah semua dugaan untuk aku .. aku sabar hadapi semua toe #aku kuat , tabah :)

Pabila aku besar nyy , aku selalu ingkar segala nasihat mak & ayah aku bagi dekat aku .
seolah-olah aku buat nasihat toe semua 'tak penting' . sikit pun aku tak dengar *ya aku memang seorang yang degil , sungguh keras kepala . tak pernah nak dengar kata-kata mak aku , aku 'memberontak' (!)
#degilyee aku bila umur dah meningkat :(

Aku cuba untuk buktikan kat parents aku yang aku boleh 'berjaya' suatu hari nanti .
boleh bahagiakan dorang semua .. tapi aku takut toe semua angan-angan aku *tak mungkin tak mungkin , aku tetap boleh berusaha #berjaya dalam hidup , bawa kesenagan dalam kehidupan :)

kata-kata mak aku supaya menjadi 'insan yang berguna' masih jelas diingatan aku ,
*aku yakin segala usaha yang aku lakukan pasti timbulkan hasil dalam kehidupan aku suatu hari nanti .
#selagi kita ingat allah , selagi toe allah akan tolong hambanya <3 <3