hobi terbaru ?

Assalamualaikum, Hi selamat hari raya. Cehh..aku dah terlambat ke? belum kan rilek ahh baru syawal ke 15 :) okay, hari ini bukan aku nak cerita pasal raya,pasal makan rendang ketupat,main mercun semua ahh.Tapi cerita tentang......... jeng-jeng-jeng.... 'HOBI TERBARUKU'



Setelah hampir lima bulan aku tak update blog,korang nak tahu aku ada hobi terbaru iaitu "Gemar membaca NOVEL" boleh nak dikatakan masa aku banyak berhabis baca novel.Aku jadikan novel ni teman sebilik,kawan rapat,kawan bila aku bosan.cehh-cehh.Tapi kalau aku online aku lupakan dunia novel ni kejap.hihihi. TAk kejam kan ? huhu.. Okay,aku nak cerita ni yang novel ini boleh buat korang gila,apatah lagi novel cintan cintun. heeee. betul aku tak tipu. Cuba korang baca satu buah buku mesti korang nak baca buku-buku novel lain pula.Tapi kalau susah sangat atau malas sangat... korang baca dua tiga helai jee...tapi tu pun boleh membuatkan korang rasa macam nak baca lagi,nak baca lagi.HAHA. Novel ni macam berhantu. huhu.
 Novel pertama aku baca dan membuatkan aku seorang "KAKI NOVEL" iaitu novel 'Sepi tanpa cinta karya damya hanna' hee. Korang dengar tajuk dia mesti korang kata aku 'minah jiwang' kan. HAHA. tapi korang try lah baca. best gilaaaa.....Okay meh sini aku try tunjuk cover dia. hihi. bukan sinopsis okay . sinopsis baca sendiri.Pandai-2 lah korang cari  :P

korang try lah cari novel ni.Aku rasa ada lagi kot dekat kedai-kedai buku.Contoh dekat popular,aku rasa berlambak kot.hee.

OKAY ! aku nak tunjuk novel yang paling aku suka baca,paling aku minat jalan cerita dia,paling aku tak lupa,paling terngiang-ngiang di telinga (k ini tipu). *Tengok bawah*







saksikan cerita Adam Hawa dia astro byond channel 134 jam 10-10.30 p.m. .Cehh aku promo ni.Ni nak bagitahu cerita ni sweet sangat,korang tengok ahh,Aku tak pernah tinggal pun tengok cerita ni.hee.Ehh,memang lah kan,aron aziz ada berlokan.Wuuu,dia hensem gila.Lagi-lagi sweet gitu.K novel dia pun best juga taw :)


Okay,novel-novel kat atas tu kira novel yang aku minat baca ahh.Sebenarnya banyak lagi,tapi yang atas tu kira TOP 10. hihi.
Mungkin hari ini aku tunjuk cover dari novel orang lain,Insya'Allah suatu hari jika ada rezeki,jika diberi kesempatan,cover novel aku pula aku tunjuk k.haha (angan-angan).
Selepas banyak novel yang aku baca,aku rasa macam nak buat cerita aku sendiri,aku pun nak jadi seorang penulis novel juga.(bajet)
cuma sekarang ni baru nak fikir jalan cerita macam mana aku nak buat,baru imagine,baru lakar-lakar.hee
Korang semua doakan aku taw,doakan aku agar bisa menulis untuk novel aku sendiri. hee.
LOVEYOU ALL . Assalamualaikum......................semoga ketemu lagi :)