SWEETHEART

Hai Assalamualaikum warahmatullahi'wabarakatuh dan salam sejahtera untuk korang dan korang yang sudi baca blog saya ni *ehem-ehem... jawab salam yeee (memberi salam itu sunat,menjawab salam itu wajib) heee...

Hari ni 13.11.2012,SELASA tiba-tiba hati ni terbuka nak update blog.. dah lah terbuka hati nak update blog tiba-tiba terbuka hati nak cerita pasal "DIA" pula kat blog saya ni.hee...
Mesti korang tertanya-tanya kan siapa "DIA" ni.. His name Khairil Farhan..
*Khairil jika awak baca blog saya ni,saya harap awak tak marah saya tulis pasal awak....
tapi kalau awak nak marah juga,saya tak kisah sebab saya tetap nak tulis pasal awak dan saya tahu awak tak akan berani marah saya. ehh yeke ? hehee


Firstly mesti korang nak tahu kan siapa khairil ni ? okay aku jawab...
-His my classmate..but his special for me..dia tak sama macam classmate saya yang lain,sebab apa...sebab...dia buah hati saya.. Hehehe.. tu saya kata dia tak sama macam yang lain..Dia baru jee jadi milik saya (01.11.2012) tapi banyak dugaan Allah bagi kat kami........ tapi dia tetap jadi milik saya sampai sekarang..
-awal tahun 2012 hingga nak akhir tahun 2012 kami tak pernah bertegur dalam kelas..tak pernah cakap langsung.. Bagi saya dalam kelas tu untuk belajar bukan untuk mengejar cinta...cehhh.. HAha.. tu sebab lah saya tak pernah ambil tahu pasal lelaki dalam kelas tu...
Tapi suatu hari saya dapat tahu khairil ni suka dekat saya *ehhh? betul ke khairil awak suka saya ? kalau tak betul saya lari dulu. HAHA... 
Lepas jee khairil dapat number fone saya kami terus kenal lebih rapat...tapi korang nak tahu tak..walaupun kami dah rapat dalam fone tapi dalam kelas tak pernah bertegur..nak tahu sebab apa....sebab si Khairil ni ahh permalu sangat.. hehe.. saya ingat lagi kata-kata khairil (malu seseorang itu tandanya iman dia kuat) awwww... *opss...maaf yee khairil :P
-Saya nak bagitahu yang khairil ni pandai ambil hati saya...memang pandai sangat...Dia selalu buat saya tersenyum setiap hari...ehh ? heee.... tu sebab yang tertarik dekat dia.. Saya suka cara dia layan saya..walaupun kadang-kadang menjengkelkan,walaupun kadang-kadang rasa nak lempang2 jee muka dia. hehe... tapi tu lah yg membuat saya gembira :) *khairil saya harap awak jangan pernah berubah k...
-Khairil ni penyabar sangat orangnya..itu sebab saya selalu uji dia..selalu buat dia risau..*Khairil kalau saya selalu saja-saja tak balas whatsapp awak itu bermakna saya nak uji tahap kesabaran awak...
      Kata Luqman Hakim kepada anaknya...
"jika ingin mencari teman ujilah dia dengan membuatnya marah.
Jika dia tidak sabar dengan sikapmu,maka jauhilah dia"
saya ingat lagi,saya pernah tanya dia "macam mana kalau tahap kesabaran khairil dah habis?" then dia jawab "khairil tak tahu lah,tapi khairil akan cuba supaya jangan pernah marah amiza" . heeee *boleh percaya ke khairil ?......

Rasanya macam dah cukup cerita pasal dia ni..malas ahh nak cerita panjang..malas ahh nak cerita lebih... sebab Khairil ni orangnya suka sangat PERASAN :D

Pesan saya untuk awak khairil .....
saya harap awak sentiasa jujur..jangan suka tipu saya..jaga perasaan saya..jangan mainkan perasaan saya..cukup lah sekali..saya tak nak dua kali.. hehehe.. Sekali saya boleh maafkan awak dan percayakan awak.. tapi kalau awak buat lagi...mungkin saya tak boleh terima lagi..
saya harap sayang awak pada saya tak pernah berubah..saya harap awak sabar layan kerenah saya..saya harap awak tak pernah jemu dengan saya..saya harap awak pandai jaga hubungan kita..saya harap awak pandai jaga batas pergaulan kita..saya harap awak dapat memahami saya..saya harap awak jangan selalu memaksa saya..... Terlalu banyak 'harap' saya untuk awak khairil.. itu bermakna saya mohon...tolong mengerti :)

Ya Allah.......
Jika dia adalah jodohku eratkanlah hubungan kami jangan pisahkan kami...
Jika dia bukan jodohku beri kami jalan terbaik agar tidak saling menyakiti...
Ya Allah...
Kami tahu kami tak layak untuk bercinta..dengan itu kau jaga batas pergaulan kami..
jangan biarkan kami terjatuh dah jurang kemaksiatan..
perliharalah nafsu kami.. Aaminn Ya Robbal Alaminn..